loading...
اسلام آنلاین
اسلام آنلاین بازدید : 326091 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (289)

دختران هرچقدر می توانند بد حجابی کنند : لباس های بدن نما بپوشند,در خیابان عشوه گری کنند,موهایشان را به نمایش بگذارند و….

تا میتوانید شهوت رانی و بد حجابی کنید /عکس 

بی خیال محرم و نامحرم فقط و فقط در این دنیا خوش باشید و با نامحرمان در خیابان ها اینگونه آب بازی کنید : 

تا میتوانید شهوت رانی و بد حجابی کنید /عکس 

در هر صورت هر جور می توانید بدحجابی کنید : 

 

پسران نیز فقط به فکر شهوت رانی باشند و اصلا به محرم و نامحرم توجه نکنند

دوست دختر و دوست پسر پیدا کنید و به شهوت رانی بپردازید مگر دنیا چند روز است ؟؟ 

تا میتوانید شهوت رانی و بد حجابی کنید /عکس 

به راستی دنیا چند روز است ؟؟

آیا این شهوت رانی ها دائمی و همیشگی ست ؟؟

خیر دوست عزیز  !! چنین روزهایی نیز در پیش است پس ببینید :

تصویر زیر از مکانی ست که به آن غسال خانه می گویند

و اینجور که گفته می شود همه ما یک روزی روی تخت غسالخانه  حمام خواهیم کرد ,حتی شما دوست عزیز 

تا میتوانید شهوت رانی و بد حجابی کنید /عکس

  

البته از اینجای کار به بعد قادر به انجام کارهای اول مانند شهوت رانی نیستید

در ادامه  شما را در پارچه سفیدی به اسم کفن می پیچند و در یک اتاق کوچک مانند اتاق زیر قرار می هند :

  

تا میتوانید شهوت رانی و بد حجابی کنید /عکس

  

می گویند اسم این اتاق کوچک قبر است و خیلی تاریک است

بعد دهنه قبر یا همان اتاق کوچک را می بنند

تا میتوانید شهوت رانی و بد حجابی کنید /عکس  

 

 

دانلود این کلیپ

  

چقدر دنیا خوب بود لذت داشت !! ولی این اتاق بسیار تاریک است

گفته می شود اتفاقاتی در آن اتاق تاریک می افتد مثلا نسبت به کارهایی که در دنیا انجام داده اید بازخواست می شوید

شرمنده که از اینجا به بعد تصویر ندارم تا تصویری برایتان توضیح دهم

حضرت محمد (ص)  شب اول قبر را سخت ترین شب می داند

امام صادق (ع) می فرماید در این شب است که دو فرشته نکیر و منکر قبر نزد شما می آیند و در مورد اعمال تان در دنیا از شما سوال می کنند

من وشما چه جوابی به آنها می دهیم ؟؟؟

واقعا چه جوابی؟؟

 دانلود

 

 فیلم جدید و کاملتر حتما ببینید

 

 دانلود

کلام آخر: برادران و خصوصا خواهران عزیز پس بیاییم عبرت بگیریم قبل از اینکه خدای نکرده گرفتار عذاب الهی بشیم از خداوند طلب توبه و بخشش کنیم از گناهانی که مرتکبش شدیم و قطعا خداوند بسیار بخشنده و مهربان است. و همیشه بر اعمال خود نظارت کنیم پیش از آنکه کار از کار گذشته باشه و دیگر راه برگشتی نداشته باشیم.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی مغربی در تاریخ 1394/02/03 و 15:31 دقیقه ارسال شده است

با سلام
دقیقا صحیح میفرمایید
کمی هم به فکر اعتیاد باشید .. جوان های ما همه در دام اعتیاد گیر کردن .. چرا میدان امام حسین تهران به بزرگترین مرکز اعتیاد دنیا تبدیل شده ؟؟؟ من خودم بارها به کلانتری بهارستان راجب این پخش کننده های مواد مخدر شکایت کردم ولی متاسفانه میگویند به ما مربوط نمیشود .. دولت خودش باید این بساط رو جمع کند... آیا اعتیاد فساد نیست؟؟ فقط حجاب خواهران فساد است؟؟؟

این نظر توسط محمد در تاریخ 1394/01/30 و 20:54 دقیقه ارسال شده است

سلام هر کار میکنم که گناهو ترک کنم نمیتونم واقعا خسته شدم از توبه کردن و هی توبه شکستن. تنها راه حلی رو که امتحان نکردم التماس دعا خواستن از دیگرانه لطفا برام دعا کنید......

این نظر توسط پیمان در تاریخ 1394/01/28 و 14:41 دقیقه ارسال شده است

با سلام به نظرم اگه همه عالم کارهای شایسته و گذشت و انسانیت و مهربان و دلی پاک داشته باشند و نماز به پا دارند عاقبت به خیر خواهند بود چون انسان عاقل هست و درک دارد..نظر بدهید در مورد مطالب بنده

این نظر توسط معصومه در تاریخ 1394/01/26 و 17:58 دقیقه ارسال شده است

من خیلی دوس دارم این فیلمارو ببینم ولی واقعا میترسم.عاقبت خیلی از ماها اینه دیگه.تازه شایدم بدترررررررررر

این نظر توسط نظری در تاریخ 1394/01/26 و 11:36 دقیقه ارسال شده است

از نظر روانی این افراد خیلی محتاج جلب توجه هستند از خود کم بینی به این طرز لباس پوشیدن تن میدهند .
خیلی ببخشید

این نظر توسط سينا رنجبر در تاریخ 1394/01/24 و 2:17 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشيدمن باتمام متون هايي كه دراين صفحه ديدم موافقم ،امانميدونم چراتواين دنياهميشه بديهامثل جوهر تو اب قدرتش بيشتره به نظرمن كاري به بدحجابي نداشته باشيم ازاونجايي بگيم كه كارميلنگه ازريشه ازاول فهم يك كودك ازيك محيط سالم خانوادو ازكلمه ي مسخره(كلاس!) ممنون وتشكر

این نظر توسط محمدي در تاریخ 1394/01/17 و 11:05 دقیقه ارسال شده است

جالبه كه همه نظرات موافق هستن و حتي يك نظر مخالف چاپ نشده

این نظر توسط نبی در تاریخ 1393/11/29 و 15:55 دقیقه ارسال شده است

خدایا ما را بعد از ایت که هدایت کردی از گمراهی نگهدار که تو بسیار بخشاینده ای

این نظر توسط M R S در تاریخ 1393/10/25 و 19:56 دقیقه ارسال شده است

با سلام به همه عزیزان ودوستان رسیدن به درجه بالای ایمان سخته ولی پایین آمدن چه بسا با یک زنا باشد من خودم ایمانم اونقدر قوی بود که دوسال تونستم ترانه گوش ندهم فقط سامی یوسف گوش میدادم ولی این شیطان هر کاری کرد زمینم بزنه نشد هی من برنده میشدم و به ریشش میخندیدم ولی الان یه مشکلی دارم ازدواج ازراه زن شیطان وارد شد والان ایمانم رو با دودستم محکم گرفتم که ازدست ندهم بدترین چیزیه که میشه گفت چون ابن ملجم به خاطر یک زن امام علی(ع)را به شهادت رساندشیطان همه رو ازاین طریقااز راه به درمیکنه اگه راه های دیگه نشد تو این یکی 99%میشه چون خودم گرفتار شدم ومیترسم همان بلایی که سر ابن ملجم وخیلی ها آورد سر من هم بیاره و به اماما کافربشم برام خالصانه دعا کنید چون واقعا ایمانم لبه چاقو قرار گرفته وبه زور دارم نگهش میدارم دعا کنید برام چون خیلی ها به خاطر یک زن از بالاترین مقام رسیدن به پست ترین مقام من اهل صیغه نیستم و فقط دوست دارم با زن خودم باشم یک شب عبادت خدا بهتره یا تمام عمر حالا یک شب با یه دختر باشی بهتره یا تمام عمر فقط بازنت من یک شبه رو رد کردم چون دوست دارم بدنم در اختیار کسی باشه که تمام عمر کنارم میمونه نه برا یک شب محتاجم به دعاشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط n n در تاریخ 1393/10/23 و 15:34 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشین.ی سوال شرعی دارم ایا خودارضایی گناه داره؟؟؟؟
پاسخ : نه تنها گناه است بلکه جزء گناهان کبیره هستش


کد امنیتی رفرش
درباره ما
به وب سات اسلام انلاین خوش آمدید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از سایت ماخوشتان آمد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 1425
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 421
  • بازدید ماه : 304
  • بازدید سال : 6,332
  • بازدید کلی : 1,835,088